دانلود فیلم مادر The Mother 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود فیلم مادر The Mother 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود فیلم The Mother 2023

یک زن قاتل مرگبار از مخفیگاه بیرون می آید تا از دختری که سال ها پیش در حالی که از دست مردان خطرناک فرار کرده بود، محافظت کند.

دانلود فیلم مادر از وسکو مووی

فیلم مادر محصول 2023 آمریکا در ژانر اکشن و ترسناک می باشد. Mother توسط نیکی کارو کارگردانی شد و جنیفر لوپز، گائل گارسیا برنال و پل راسی در آن ایفای نقش کردند. فیلم مادر بالاخره پس از مدت ها انتظار اکران شد.

در این فیلم جنیفر لوپز بازیگر معروف هالیوود ایفای نقش می کند و سعی دارد از کودکی که مادرش در داستان این فیلم است محافظت کند. نکته قابل توجه در مورد Mother 2023 این است که پس از چند روز فیلمبرداری در جزیره گرن کاناریا در ژانویه 2022، فیلمبرداری به دلیل شیوع گسترده کووید در بین خدمه به طور موقت لغو شد. در 25 فوریه از سر گرفته شد.

بعد از اکران فیلم Mother 2023 بسیاری از کاربران افراطی دست به کار شدند و امتیاز بسیار پایینی به این فیلم اختصاص دادند و در عرض یک هفته این فیلم 2 امتیاز از دست داد و اکنون امتیاز 5.5 از 10 را کسب کرده است که این امتیاز برای یک فیلم بسیار پایین در نظر گرفته شده است. فیلم مورد انتظار است و کاربر قطعاً انگیزه و انتظار خود را برای تماشای آن قبل از تماشای فیلم از دست خواهد داد.

اما این فیلم چندان بد به نظر نمی رسد. داستان با توجه به کلیشه ای بودن خوب است و جنیفر نیز به خوبی نقش تماشا کرده است. سرعت داستانی فیلم مشابه دیگر مطالب هالیوودی است و اگرچه اشتباهاتی در تماشا دیگران و حتی خود جنیفر دیده می شود، اما این دلیل نمی شود که فیلم مادر را 1 امتیاز بدانیم. بله، حفره های طرح احمقانه ای وجود دارد، اما این غیر معمول نیست. مانند بسیاری از بازیگران، لوپز کار خود را به خوبی انجام می دهد و تماشا بسیار خوبی است. آنتاگونیست ها می توانستند موثرتر باشند اما نقش خود را در خط داستانی ایفا کردند.

به هر حال این فیلم می تواند فیلم خوبی برای گذراندن زمان باشد و صحنه های احساسی و هیجان انگیز خوبی در آن وجود دارد.. امیدواریم از دیدن فیلم مادر لذت برده باشید.. فیلم وسکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts