دانلود فیلم جک ریچر 2 Jack Reacher Never Go Back 2016 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود فیلم جک ریچر 2 Jack Reacher Never Go Back 2016 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 1080p و دانلود رایگان

دانلود فیلم Jack Reacher Never Go Back 2016

سرگرد نظامی سابق جک ریچر پس از تکمیل یک ماموریت برای از بین بردن یک سازمان قاچاق انسان، به واشنگتن می رود تا مخاطب خود، سرگرد سوزان ترنر، را به شام ​​دعوت کند. با این حال، او با جانشین خود، سرهنگ سام مورگان ملاقات می کند، که توضیح می دهد که سرگرد ترنر دستگیر شده و به جاسوسی متهم شده است. جک به دنبال وکیل کهنه کار خود، سرهنگ باب مورکرافت است، که توضیح می دهد که سرگرد ترنر نیز به قتل دو سرباز در افغانستان متهم شده است. علاوه بر این، او به جک می گوید که توسط زنی متهم شده است که پدر دختر پانزده ساله اش، سامانتا است. هنگامی که مورکرافت به قتل می رسد، جک متهم به قتل شده و به زندان فرستاده می شود.

او می بیند که او و ترنر با هم زندانی می شوند و در این بین ترنر توسط دو قاتل به مرگ تهدید می شود. با این حال او را نجات می دهد و آنها فرار می کنند. کمی بعد، آنها متوجه می شوند که یک توطئه شامل پرسنل نظامی و یک پیمانکار دولتی که یک دلال اسلحه قدرتمند است، وجود دارد. جک همچنین متوجه می شود که سامانتا در خطر است و او و ترنر او را نجات می دهند. آنها تصمیم می گیرند از او محافظت کنند زیرا یک قاتل ماهر در حال تعقیب آنها است در حالی که آنها سعی می کنند انگیزه پشت نقشه را پیدا کنند. به چه کسی می توان اعتماد کرد؟

دانلود فیلم جک ریچر هرگز برنگرد اثر وسکو مووی

فیلم جک ریچر هرگز برنگرد یک فیلم چینی-آمریکایی محصول سال ۲۰۱۶ در ژانر اکشن، جنایی و درام است. Jack Reacher Never Go Back به کارگردانی ادوارد زویک و بازیگرانی چون تام کروز، کوبی اسمالدرز و آلدیس هاج ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts