دانلود انیمیشن من نفرت انگیز Despicable Me 2010 دوبله فارسی با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود انیمیشن من نفرت انگیز Despicable Me 2010 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

دانلود انیمیشن Despicable Me 2010

یک دزد حرفه ای برای اجرای نقشه بزرگ سه نفره خود در محله ای شاد حومه شهر که توسط حصارهای سفید با بوته های گل رز احاطه شده است، خانه ای سیاه رنگ با یک چمن مرده وجود دارد. بدون اطلاع همسایه ها، مخفیگاه مخفی وسیعی در زیر این خانه پنهان شده است. در محاصره ارتش کوچکی از مینیون‌ها، متوجه می‌شویم که گرو (استیو کارل) در حال برنامه‌ریزی بزرگترین سرقت در تاریخ جهان است. او قرار است ماه را بدزدد.

گرو از همه چیز بد لذت می برد. او با زرادخانه ای از مینی اشعه ها، اشعه های انجماد، و وسایل نقلیه آماده رزم هم برای زمین و هم برای هوا، همه کسانی را که در راه او ایستاده اند فتح می کند. تا اینکه یک روز او با اراده عظیم سه دختر کوچک یتیم روبرو می شود که به او نگاه می کنند و چیزی را می بینند که هیچ کس هرگز ندیده است: یک پدر بالقوه. بزرگترین شرور جهان به تازگی با بزرگترین چالش خود روبرو شده است: سه دختر کوچک به نام‌های مارگو (میراندا کاسگروو)، ادیت (دانا گویر) و اگنس (السی فیشر). امیدواریم از دیدن این انیمیشن زیبا لذت ببرید.

دانلود انیمیشن مرد منفور از وسکو مووی

انیمیشن من نفرت انگیز محصول سال 2010 آمریکا و فرانسه در ژانر انیمیشن، ماجراجویی و کمدی است. فیلم Despicable Me به کارگردانی پیر کافن و کریس رنو ساخته شده است و استیو کارل، جیسون سیگل و راسل برند در آن ایفای نقش می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts