دانلود فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023 با زیرنویس فارسی نسخه رایگان

0 Comments

دانلود فیلم اوپنهایمر Oppenheimer 2023 با زیرنویس فارسی با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود فیلم Oppenheimer 2023

اوپنهایمر، جدیدترین اثر کریستوفر نولان که فیلمی حماسی محسوب می شود، در اولین نمایش خود در پاریس با توجه مثبت بسیاری روبرو شد. فیلم اوپنهایمر 100 میلیون دلار بودجه دارد و کلیان مورفی بازیگر مشهور هالیوود در نقش جی رابرت اوپنهایمر در نقش «پدر بمب اتمی» تماشا کرد. امیلی بلانت نیز در این فیلم در کنار مت دیمون، فلورانس پویگ، رامی مالک، کنت برانا و رابرت داونی جونیور ایفای نقش کرد. اکنون اولین واکنش‌ها از اولین نمایش از سوی روزنامه‌نگارانی که اکران‌های اولیه را دیده‌اند و می‌توانند واکنش‌های خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند، بازار را غوغا کرده است.

تعظیم اوپنهایمر دو روز پس از اینکه باربی اولین حضور خود در هالیوود را با سر و صدای زیادی به نمایش گذاشت انجام می شود. به گفته AMC، هر دو در 21 ژوئیه در آمریکای شمالی اکران می‌شوند و شوخی‌هایی را در مورد رقابت بین فیلم‌ها ایجاد می‌کنند و حتی 20000 تماشاگر سینما را تشویق می‌کنند تا برای نمایش همان روز بلیت بخرند. یونیورسال پیکچرز سرانجام در رویدادی در پاریس از فیلم حماسی بمب اتمی کریستوفر نولان، اوپنهایمر، رونمایی کرد. واکنش‌های اولیه به این درام تقریباً سه ساعته در حال سرازیر شدن و شدید است و از این فیلم به عنوان یک «دستاورد دیدنی» و «جسورانه» یاد می‌شود.

نظر منتقدان در نگاه اولیه به اکران خصوصی فیلم:

بیلگه عبیری، منتقد فیلم Vulture، این فیلم را باورنکردنی خواند و در توییتی نوشت که «یک درام تاریخی با سرعت بی‌امان، با جزئیات دیوانه‌وار است که می‌سازد، می‌سازد و می‌سازد تا زمانی که نولان چکش را به خیره‌کننده‌ترین و درهم شکستن‌ترین شکل رها کند». لیندزی باهر، نویسنده آسوشیتد پرس در توییتی گفت که این فیلم سه ساعته «دستاوردی تماشایی در اقتباس صادقانه، مختصر، داستان سرایی مبتکرانه و اجراهای ظریف بود.» او همچنین آن را «یک درام جدی، فلسفی و بزرگسالانه» دانست تنش و هیجان در نقش دانکرک”. کنت توران، منتقد لس آنجلس تایمز (از طریق ورایتی) نوشت که این فیلم “مطمئناً تاثیرگذارترین اثر نولان است که تسلط بصری تصدیق شده او را با یکی از عمیق ترین غواصی های شخصیتی در سینمای اخیر آمریکا ترکیب می کند.” مت میتوم، معاون سردبیر توتال فیلم گفت که از آخرین فیلم نولان “محور” شده است و افزود:[این] این یک مطالعه شخصیت در بزرگ ترین مقیاس است، با اجرای مرکزی عالی توسط Cillian Murphy. یک درام تاریخی حماسی اما با حساسیت نولانی متمایز: تنش، ساختار، حس مقیاس، طراحی صدا خیره کننده، جلوه های بصری خیره کننده. این فیلم عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts