دانلود فیلم آقای ماشین و شوالیه های معبد Mr Car and the Knights Templar 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود فیلم آقای ماشین و شوالیه های معبد Mr Car and the Knights Templar 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت عالی و دانلود رایگان

دانلود فیلم Mr. Machine and Knights of the Temple 2023 با زیرنویس فارسی پیوست وسکو مووی

دانلود فیلم Mr. Car and the Knights Templar 2023

آقای توماس که گاهی خود را توماس ولگرد معرفی می کرد، توسط دوستانش آقای ساموچودزیک نامیده می شد. او نام مستعار خود را مدیون یک وسیله نقلیه غیرعادی بود که از عموی مخترعش به ارث رسیده بود. این خودرو اگرچه زشت است، اما آن‌طور که مخالفان آن را «تقابل کانو و چرخ دستی» می‌خواندند، قابلیت‌های باورنکردنی داشت: با موتور فراری 410، می‌توانست با سرعت 280 کیلومتر در ساعت حرکت کند. به لطف پیچ استفاده شده، به عنوان یک قایق موتوری عمل می کرد. آقای توماس با این وسیله نقلیه برای کشف یک معمای تاریخی دیگر برای دستگیری سارقان و قاچاقچیانی که قصد سرقت اشیاء تاریخی ارزشمند را دارند به لهستان رفت. گنج یابی عالی است، اما… بهتر است کسی دخالت نکند… در همین حال، تعدادی دانمارکی و گروهی مشکوک از جوانان لهستانی مسیر جستجوی آقای ساموچودزیک را از طریق قلعه های توتونیک و مقر تمپلارها دنبال می کنند. برای یافتن گنج به دانش، حیله گری و شانس زیادی نیاز دارید. چه کسی بیشتر خواهد داشت؟ امیدواریم از دیدن این فیلم لذت برده باشید.

دانلود فیلم آقای ماشین و شوالیه های معبد از وسکو مووی

فیلم آقای ماشین و شوالیه های معبد محصول 2023 لهستان در ژانر ماجراجویی، درام و خانوادگی می باشد. آقای ماشین و شوالیه های معبد به کارگردانی آنتونی نیکوفسکی و بازیگرانی چون ماتئوس جانیکی، ساندرا درزیمالسکا و ماریا دبسکا ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts