دانلود فیلم بی نهایت: موضوع ناشناخته Infinitum: Subject Unknown 2021 زیرنویس فارسی چسبیده نسخه رایگان

0 Comments

دانلود فیلم بی نهایت: موضوع ناشناخته Infinitum: Subject Unknown 2021 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 1080p و دانلود رایگان

دانلود فیلم بی نهایت موضوع ناشناخته 2021 زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه وسکو مووی

دانلود فیلم Infinitum: Subject Unknown 2021

Infinitum Subject Unknown که در طول اولین قرنطینه در لندن با آیفون با خدمه از راه دور گرفته شده است، برشی جالب از داستان علمی تخیلی بریتانیا است. جین (توری باتلر هارت) در اتاق زیر شیروانی عجیب و غریب از خواب بیدار می شود، بسته شده و به یک صندلی بسته شده است، او نمی داند کجاست یا کیست. با شروع وحشت، نور شدیدی را در مقابل چشمانش می بیند و بار دیگر از خواب بیدار می شود. همان وضعیت قبلی، تکرار دقیق صداها از زمان و مکان دیگری به گوش می رسد و به جین سرنخ هایی می دهد که ممکن است برای او اتفاق بیفتد. او فرار می کند و سفری را از طریق یک دنیای موازی خالی آغاز می کند که او را به یک آزمایشگاه تحقیقاتی علوم کوانتومی در میانه راه می برد. او در آنجا نوارهایی از دکتر چارلز مارلند وایت (ایان مک‌کلن) و پروفسور آرون اوسترگارد (کانلث هیل) و آزمایش آن‌ها را که شامل آزمایش‌کنندگان انسانی بود، کشف می‌کند. امیدواریم با دیدن این فیلم زیبا نهایت لذت را برده باشید.

دانلود فیلم بی نهایت: موضوع ناشناخته از وسکو مووی

فیلم بی نهایت: موضوع ناشناخته محصول سال 2021 کشور در ژانر میباشد. بی نهایت: موضوع ناشناخته توسط Matthew Butler-Hart کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Conleth Hill و Ian McKellen و Tori Butler-Hart در آن ایفای نقش کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts