دانلود فیلم مگ 2: گودال Meg 2: The Trench 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم مگ 2: گودال Meg 2: The Trench 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 720p و دانلود رایگان

دانلود فیلم مگ 2 گودال 2023 زیرنویس فارسی چسبیده از رسانه وسکو مووی

دانلود فیلم Meg 2: The Trench 2023

 

در تابستان امسال فیلم «Meg 2: The Trench» برای هجوم آدرنالین نهایی آماده شوید، یک سواری هیجان انگیز که به معنای واقعی کلمه بزرگتر از زندگی است که بلاک باستر 2018 را بزرگتر می کند و اکشن را به ارتفاعات بالاتر و حتی اعماق بیشتر با مگ های عظیم و خیلی زیاد می برد. بیشتر. با جیسون استاتهام و نماد اکشن جهانی وو جینگ در آب‌های ناشناخته شیرجه بزنید و آنها یک تیم تحقیقاتی جسورانه را در یک شیرجه اکتشافی به عمیق‌ترین اعماق اقیانوس هدایت می‌کنند. زمانی که یک عملیات معدنکاری بدخواهانه ماموریت آنها را تهدید می کند و آنها را مجبور به نبردی پرمخاطره برای بقا می کند، سفر آنها به هرج و مرج تبدیل می شود. قهرمانان ما که در برابر مگ های عظیم و غارتگران بی امان محیطی قرار دارند، باید در مسابقه ای تپنده با زمان از شکارچیان بی رحم خود پیشی بگیرند، پیشی بگیرند و از آنها پیشی بگیرند. با «Meg 2: The Trench» در هیجان‌انگیزترین تجربه سینمایی سال غوطه‌ور شوید – جایی که اعماق اقیانوس تنها با ارتفاعات هیجانی محض و غیرقابل توقف مطابقت دارد.

پنج سال پس از اینکه جیسون استاتهام برای اولین بار یک کوسه غول پیکر را از بین برد، Meg 2: The Trench به سینماها می آید تا دنباله ای را ارائه دهد که از هر نظر بزرگتر است. تعداد هیولاهای زیر آب، شرط بندی های بالاتر، و مجموعه های اکشن بیشتری وجود دارد که حتی از تماشا The Meg هم فوق العاده تر هستند. با این حال بزرگتر لزوماً به معنای بهتر نیست، و Meg 2: The Trench برخی از اشتباهات مشابهی را تکرار می کند که باعث شد مگ چنین استقبال متوسطی از منتقدان را به همراه داشته باشد.

Meg 2: The Trench شش سال پس از وقایع فیلم اول شروع می شود. پس از کشف وجود مگالودون ها در زیر ترموکلاین در کف اقیانوس توسط مرکز اقیانوس شناسی هاینان، دانشمندان درگیر در این کشف موظف شدند تحقیقات خود را در مورد این سنگر مرموز گسترش دهند. البته، از آنجایی که مگالودون ها هنوز یک تهدید هستند، مرکز تحقیقاتی Mana One روی ایجاد زیردریایی هایی با قابلیت انتشار بارهای الکتریکی و اسکلت بیرونی سرمایه گذاری کرد که به غواصان اجازه می دهد تا 25 هزار فوت زیر دریا راه بروند. مرکز هاینان حتی یک بچه مگالودون از خود پرورش داده است تا رفتار این موجود را مطالعه کند و دانش بشر را در مورد اسرار پنهان در گوشه های ناشناخته اقیانوس گسترش دهد.

در ادامه، جوناس تیلور از استاتهام نقش خود را به عنوان پدر میینگ ژانگ (سوفیا کای)، که اکنون یک نوجوان 14 ساله سرکش است که مشتاق کشف سنگر است، کاملا پذیرفته است. مادر میینگ، سوئین ژانگ (لی بینگ بینگ)، در دنباله این فیلم نوشته شد، بنابراین اکنون جوناس مسئولیت های والدین خود را با عموی میینگ، جیومینگ (وو جینگ)، که مدیریت مرکز تحقیقات را بر عهده گرفته است، تقسیم می کند. در حالی که جیومینگ قهرمان اکشن جوناس نیست، اما همچنان در ادامه به عنوان یک شخصیت اصلی معرفی می شود و شخصیت اخم شده استاتهام را با لبخندی همیشگی در تضاد قرار می دهد. این فقط افراد خوب نیستند که برای دنباله‌ای به عنوان Meg 2: The Trench پشتیبان دریافت کردند، همچنین گروهی از مزدوران را به رهبری مونتس (سرجیو پریس-منچتا)، یک شرور با جوناس معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts