دانلود فیلم گیج گاه نسخه رایگان

0 Comments

دانلود فیلم گیج گاه با کیفیت 480p و دانلود رایگان

درباره فیلم گیج گاه:

فیلم گیج گاه، فیلمی به کارگردانی عادل تبریزی، نویسندگی ارسلان امیری و عادل تبریزی و تهیه کنندگی ولی‌الله مدنی و حنیف سروری محصول سال 1398 کشور ایران است. در این فیلم کمدی و جذاب از بازیگران مطرحی از جمله حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، فرهاد آییش، امیرحسین رستمی، نادر سلیمانی، جمشید هاشم پور، بیژن بنفشه‌خواه، سیاوش چراغی‌پور، علی باغفر،داوود ونداده، حامد شیخی و حسن رضایی استفاده شده تا به ایفای نقش پپردازند.
مرحله اول تولید این فیلم در سال 1398 شروع شد اما به دلیل بیماری همه گیر در کشور ایران تولید گیج گاه متوقف شد و در نهایت در سال 1402 پس از سختی های فراوان در ساخت این فیلم از 12 مهر 1402 وارد سینماهای کشور شد.
داستان فیلم درباره ی شخصیتی به نام حسن است که معلم ورزش و استاد کاراته است. در خانواده آنها همگی علاقه زیادی به سینما دارند و ماجراهای بسیار متفاوت و هیجان انگیزی برایشان رخ میدهد که همین موضوع جذابیت فیلم را چندین برابر میکند. هم اکنون میتوانید فیلم گیج گاه را پس از انتشار در شبکه نمایش خانگی با کیفیت عالی از وب سایت فیلمیاتو به صورت قانونی خریداری کرده و از تماشای فیلم لذت ببرید.
تاریخ انتشار پست : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ – ۱۴:۵۴

دانلود فیلم گیج گاه با تمامی کیفیت ها

دانلود فیلم ایرانی گیج گاه با کیفیت BluRay ( از وب سایت فیلمیاتو )

فیلم گیج گاه در حال اکران سینما و به زودی  در سایت اضافه خواهد شد.

نام فیلم : گیج گاه

ژانر : کمدی، خانوادگی

زبان : فارسی

مدت زمان : 90 دقیقه

مخاطب : بزرگسالان

پخش : فیلمیاتو

کارگردان : عادل تبریزی

بازیگران : حامد بهداد، باران کوثری، سروش صحت، بهرنگ علوی، فرهاد آییش، امیرحسین رستمی، جمشید هاشم پور و…

خلاصه داستان : در فیلم گیج گاه ، آشنایی زنی به نام مهتاب و مردی به نام حسن خشنود، شبیه قصه‌هاست، شبیه زندگی، شبیه سینما، شبیه روزگاری که خوش می‌‌گذشت…

لینک دانلود :
دانلود فیلم گیج گاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts