دانلود انیمیشن آرزو 2023 Wish زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود انیمیشن آرزو 2023 Wish زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 4K و لینک مستقیم

دانلود انیمیشن آرزو 2023 با زیرنویس فارسی به پیوست رسانه وسکو مووی

دانلود انیمیشن Wish 2023

انیمیشن Wish 2023 Wish این انیمیشن یک انیمیشن ماجرایی، خانوادگی، موزیکال، کمدی و فانتزی به کارگردانی کریس باک و فاون ویراسانتورن و محصول استودیوی انیمیشن والت دیزنی و والت دیزنی پیکچرز است. است. این انیمیشن توسط گروه نویسندگی کریس باک، جنیفر لی و آلیسون مور ساخته شده و با صدای آریانا دبوز، کریس پاین، آلن تودیک و دیگر هنرمندان به نمایش درآمد. کارگردان برنده اسکار کریس باک این فیلم را کارگردانی کرده است «یخ زده» در «آرزو» داستانی پر از جذابیت و انرژی ارائه کرده است. این انیمیشن با داستان آشا و دنیای شگفت انگیز پادشاهی، ماجراهای جذابی را برای مخاطب به تصویر می کشد. «آرزو» یکی از مهم ترین و محبوب ترین آثاری است که به تاریخ بی پایان انیمیشن های والت دیزنی افزوده و توانسته مخاطب را به دنیای خیالی خود جذب کند.

داستان

انیمیشن «آرزو» داستان دختری 17 ساله به نام «آشا» را روایت می کند. وقتی آشا حضور یک نیروی تاریک را در پادشاهی احساس می کند، از ستاره ها کمک می خواهد. او با یک ستاره آرزوی دردسرساز روبرو می شود که از آسمان سقوط کرده است و…

نکات مثبت

  • تماشا های درخشان از بازیگران، به خصوص آریانا دبوز در نقش آشا
  • کارگردانی قوی توسط کریس باک و فاون ویراسانتورن
  • داستان جالب
  • جلوه های ویژه خیره کننده

منفی

  • برخی از صحنه های اکشن فیلم کمی کلیشه ای هستند
  • فیلم در برخی لحظات کمی کند حرکت می کند

نتیجه

«آرزو» فیلمی خوب و سرگرم کننده است که طرفداران سری تماشا های گرسنگی از آن لذت خواهند برد. این انیمیشن داستانی جذاب را روایت می کند و از جلوه های ویژه خیره کننده استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts