دانلود فیلم منصور کیفیت 1080 بصورت رایگان با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود فیلم منصور کیفیت 1080 بصورت رایگان با کیفیت عالی و لینک مستقیم

  • بازیگران:
    سید جواد هاشمی، لیندا کیانی، محسن قصابیان
  • ژانر. دسته:
    تاریخ، درام، بیوگرافی
  • کشور سازنده:
    ایران
  • کیفیت:
    web-dl

خلاصه داستان:

درباره فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش ایران، منصور ستاری.

دانلود رایگان فیلم منصور با کیفیت 1080

درباره فرمانده فقید نیروی هوایی ارتش ایران، منصور ستاری. فیلم سینمایی منصور با نام سابق اوج 110 فیلمی اجتماعی و درام با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی است که در سال 1397 توسط سازمان هنری رسانه ای اوج تولید و در سال 1400 وارد شبکه شد. این فیلم به تهیه کنندگی جلیل شعبانی ساخته شده و علیرضا داودنژاد نیز به عنوان مشاور کارگردان حضور داشت. منصور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و نامزد دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری و بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم درباره زندگی واقعی تیمسار ستاری فرمانده سابق نیروی هوایی و مدیریت او و تلاش او برای رسیدن به اولین جنگنده تمام ایرانی به نام آذرخش است. فیلم منصور در گیشه حدود یک میلیارد تومان فروخت دانلود فیلم منصور با ما همراه باشید.

منصور

فیلم سینمایی منصور با نام سابق اوج 110 فیلمی اجتماعی و درام با موضوع دفاع مقدس به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی است که در سال 1397 توسط سازمان هنری رسانه ای اوج تولید و در سال 1400 وارد شبکه شد. این فیلم به تهیه کنندگی جلیل شعبانی ساخته شده و علیرضا داودنژاد نیز به عنوان مشاور کارگردان حضور داشت. منصور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرد و نامزد دریافت دو سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری و بهترین کارگردانی شد. داستان این فیلم درباره زندگی واقعی تیمسار ستاری فرمانده سابق نیروی هوایی و مدیریت او و تلاش او برای رسیدن به اولین جنگنده تمام ایرانی به نام آذرخش است. فیلم منصور در گیشه حدود یک میلیارد تومان فروخت دانلود فیلم منصور با ما همراه باشید.

داستان فیلم منصور

فیلم منصور مربوط به قسمت هایی از زندگی تیمسار منصور ستاری، فرمانده معروف سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساخت اولین جنگنده ایرانی است. تیمسار ستاری به طور جدی به دنبال هواپیماهای جنگی برای تجهیز جنگنده ها است. در ابتدا با کارخانه هواپیماسازی همکاری می کردند و قطعات وارد شده از خارج را به سادگی مونتاژ می کردند. اما این کارخانه با خرابی هایی که داشت سرعت خود را کم کرده و حتی کار را متوقف کرده بود و هواپیماها به دست خلبانان ارتش نمی رسید. تیمسار ستاری و تیمش ابتدا سعی کردند چند هواپیمای جنگی را وارد کنند که به دلیل حمله آمریکایی ها به هواپیماها و بمباران آنها ناکام ماندند. تیمسار ستاری به تیم خود دستور داد تا قطعات مورد نیاز هواپیماها را در یکی از سوله های ارتش با منابع و دانش خود تولید کنند. در ابتدا هیچکس به تصمیم او اعتقاد نداشت و آن را غیرممکن می دانستند. تماشاگر در طول فیلم شاهد تلاش های ستاری برای یافتن راهی برای خودکفایی است. تیمسار ستاری برای خودکفایی از هیچ تلاشی دریغ نمی کند، او در تلاش است تا هواپیماهای جنگی داخلی را به دست آورد. بدون شک فیلم منصور می تواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد دانلود فیلم ایرانی بودن

نقد فیلم منصور

فیلم منصور درباره تلاش منصور ستاری در سال های جنگ برای تجهیز نیروی هوایی ایران است. فیلم منصور یک فیلم دفاع مقدسی است اما خبری از شلیک یک گلوله در آن نیست. این فیلم در واقع به عملیات پشت صحنه یکی از بزرگترین و قدرتمندترین بخش های ارتش اشاره دارد. در تمام مدت تقریباً دو ساعت فیلم، مخاطب شاهد درگیری های ستاری و گروهش برای تجهیز نیروی هوایی است. فیلم منصور در قهرمان سازی شخصیت اصلی خود به خوبی عمل می کند. محسن قصابیان که به عنوان بازیگر اصلی فیلم محسوب می شود تقریبا در تمام دقایق و سکانس های فیلم حضور دارد. نقش حماسی او باعث جذابیت فیلم شده است. این بازیگر ستاره نیز توانسته این نقش را به بهترین شکل ممکن ایفا کند. کصابیان که از پیشکسوتان تئاتر و تلویزیون است، با گریمی نسبتاً سنگین، نقش یک فرمانده ارتش را به خوبی ایفا می کند و دغدغه ها و شادی های یک ستاره را منتقل می کند. حضور بازیگران حرفه ای از نکات مثبت فیلم است. بسیار مناسب است. هیجانی که به مخاطب منتقل می شود به این دلیل است که آنها در حال تماشای بخشی از تاریخ معاصر هستند. دانلود فیلم Polaris با ما همراه باشید.

معرفی بازیگران فیلم منصور

محسن قصابیان در نقش منصور ستاری

محسن قصابیان در 10 مرداد 1348 در قوچان استان خراسان رضوی به دنیا آمد. دبیرستان را در سال ۱۳۶۷ به پایان رساند و وارد دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر شد. در سال ۱۳۷۲ لیسانس نمایش با گرایش بازیگری گرفت. از دیگر پیشنهادات جذاب ما برای شما دانلود فیلم ایستاده در غبار از دیدن این فیلم لذت ببرید.

علیرضا زمانی نسب در نقش غلامپور

علیرضا زمانی نسب بازیگر در اول فرودین 1357 در تهران به دنیا آمد. از آثار تئاتر علیرضا زمانی نسب می توان به نمایش های خرمشهر 11، الیور توئیست و بیداری شبانه مضق اشاره کرد. علیرضا زمانی نسب بازیگری را از سال 1384 با فیلم رویای خیس به کارگردانی پوران درخشنده آغاز کرد. از آثار درخشان او می توان به فیلم منصور اشاره کرد. اگر شما هم دنبال یک فیلم ایرانی زیبا هستید پیشنهاد میکنم دانلود فیلم ایرانی یهدو این فیلم دیدنی را ببینید.

حمیدرضا نعیمی در نقش صفدری

حمیدرضا نعیمی فعالیت هنری خود را در سال های جنگ با تئاتر دانشجویی در شهرستان اسلام آباد غرب آغاز کرد. پس از حمله عراق به ایران و تصرف شهرهای مرزی و سرپل ذهاب، حمیدرضا نعیمی به همراه خانواده‌اش مجبور شد از شهر اجدادی خود نقل مکان کند و در اسلام‌آباد غرب زندگی کند. این هنرمند تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در این شهر گذراند. در سال‌های 1367 تا 1369 با گروه‌های مختلف نمایشی به‌ویژه دانشجویان شروع به کار تئاتر و بازیگری کرد.

مهدی کوشکی در نقش سنایی

مهدی کوشکی زاده متولد 17 مرداد 1360 نمایشنامه نویس، کارگردان، بازیگر تئاتر و سینما است. از فیلم های درخشان او می توان به منصور اشاره کرد

لیندا کیایی در نقش حمیده

لیندا کیانی در 23 شهریور 1359 در آبادان به دنیا آمد. او یک خواهر و 4 برادر دارد. کیانی مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته فلسفه در دانشگاه مفید به پایان رساند. فعالیت هنری خود را با شرکت در دوره های بازیگری زیر نظر محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان آغاز کرد.

سید جواد هاشمی در نقش لقمان

سید جواد هاشمی در سال 1344 خورشیدی در محله نواب تهران به دنیا آمد. خانواده وی از گیلان و شهرستان پرسر در شهرستان رضوانشهر به تهران مهاجرت کرده بودند. وی تحصیلات خود را در رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ادامه داد و در سال ۱۳۷۳ فارغ التحصیل شد.

قاسم زارع در نقش حشمت زاده

قاسم زارع (زاده ۱ فروردین ۱۳۳۶ در همدان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. از آثار درخشان او می توان به فیلم های «کزاری» و فیلم «منصور» اشاره کرد.

اتابک نادری در نقش رفسنجانی

اتابک نادری (زاده ۲۴ اسفند ۱۳۴۹، اردبیل) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او پسر عموی «محمد نادری» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است. او در فیلم منصور خیلی خوب درخشید.

آخرین کلمه

فیلم منصور یکی از حماسی ترین فیلم های ایرانی است که پس از اکران در بین مخاطبان محبوبیت زیادی پیدا کرد. این فیلم زیبا تلاش های یک سرپرست تیم را به تصویر می کشد که در تلاش برای خودکفایی ایران در زمینه تولید جنگنده است. اگر شما هم به دنبال یک فیلم زیبا و حماسی هستید پیشنهاد می کنم فیلم منصور را دانلود کنید و این فیلم زیبا را تماشا کنید. از دیگر پیشنهادات جالب ما برای شما. دانلود فیلم لاتاری از دیدن این فیلم لذت ببرید.

نسخه زبان اصلی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 976.5 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 538.2 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

نسخه زبان اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts