دانلود فیلم زالاوا 1399 بصورت کامل و رایگان با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم زالاوا 1399 بصورت کامل و رایگان با کیفیت 480p و دانلود رایگان
دانلود فیلم Zalava 2019 به صورت رایگان و بدون حذفیات

دانلود فیلم ایرانی زالوا

زالاوا فیلمی ایرانی در ژانر ترسناک به کارگردانی ارسلان امیری و نویسندگی ارسلان امیری، آیدا پهننده و تهمینه بهرام در سال ۱۳۹۸ ساخته شده است. این فیلم در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برنده چهار سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد (مهدی کوشکی)، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری و بهترین فیلم اول کارگردانی شد.

داستان زالوا در روستای کوچکی در شمال ایران روایت می شود. اهالی روستا معتقدند جنی در روستا وجود دارد که به مردم آسیب می رساند. استوار احمدی رئیس کلانتری روستا که اعتقادی به این باور ندارد برای بررسی این پرونده وارد روستا می شود. او با ملیحه، زن جوانی آشنا می شود که معتقد است جنی او را تسخیر کرده است. مليحه به استوار احمدي مي گويد كه جن به او گفته كه بايد قرباني پيدا كند تا او را آزاد كند.

استوار احمدی با کمک ملیحه و امردان شروع به تحقیق در مورد جن می کند. آنها متوجه می شوند که جن در روستا یک جن قدیمی و قدرتمند است که از گذشته در روستا زندگی می کند. آنها همچنین متوجه می شوند که قربانی مورد نظر جن، دختر جوانی به نام زالوا است. استوار احمدی و امردان برای نجات زالوا تلاش می کنند. آنها در نهایت با جن روبرو می شوند و جن را در یک نبرد حماسی شکست می دهند. با شکست جن، زالاوا نجات می یابد و مردم روستا از شر جن خلاص می شوند.

بازیگران زالاوا عبارتند از:

  • مهدی کوشکی در نقش استوار احمدی
  • هدی زین العابدین در نقش ملیحه
  • حمیدرضا آذرنگ در نقش امردان
  • نادر فلاح در نقش پدر زالاوا
  • سارا بهرامی در نقش مادر زالاوا
  • سحر دولتشاهی در نقش زالاوا

فیلم زالاوا با استقبال خوب منتقدان و تماشاگران مواجه شد. منتقدان فیلمبرداری، جلوه های ویژه و بازیگری فیلم را ستودند.

در ادامه به بررسی گوشه هایی از فیلم زالاوا می پردازیم:

داستان فیلم، خط کوتاه

داستان Zalava یک داستان ترسناک کلاسیک است که در آن گروهی از افراد سعی می کنند با یک نیروی ماوراء طبیعی مبارزه کنند. داستان فیلم جذاب است و مخاطب را تا پایان فیلم درگیر می کند. از سوی دیگر فیلم زالاوا به موضوعات اجتماعی مانند فقر، بیکاری و ناامیدی در جامعه ایران می پردازد. فیلمساز نشان می دهد که چگونه این مسائل می تواند مشکلاتی مانند خشونت و توهم ایجاد کند.

شخصیت پردازی ها

شخصیت‌های زالاوا به خوبی شکل گرفته‌اند و انگیزه‌هایشان مشخص است. استوار احمدی، شخصیت اصلی فیلم، شخصیت پیچیده ای است که هم به دنبال حقیقت است و هم به نجات مردم روستا. ملیحه یک شخصیت باورپذیر است که از شر یک جن که او را تسخیر کرده است رنج می برد. امردان شخصیت منفی قدرتمندی است که برای رسیدن به اهدافش دست از سر هیچ چیز نمی کشد.

فیلمبرداری

فیلمبرداری زالاوا بسیار زیبا و خیره کننده است. این فیلم در روستای اورامانات فیلمبرداری شده و مناظر طبیعی این منطقه به زیبایی در فیلم به تصویر کشیده شده است. صحنه های ترسناک فیلم نیز به خوبی فیلمبرداری شده و حس ترس و وحشت را به مخاطب منتقل می کند.

جلوه های ویژه

جلوه های ویژه فیلم زالاوا به خوبی طراحی شده و به باورپذیر شدن صحنه های ترسناک فیلم کمک می کند.

موسیقی

موسیقی فیلم زالاوا توسط فریدون شهبازیان ساخته شده است. موسیقی فیلم بسیار صمیمی و حماسی است و فضای فیلم را به خوبی به تصویر می کشد.

نتیجه

Zalava یک فیلم ترسناک خوب با داستانی جذاب، شخصیت های باورپذیر و فیلمبرداری زیبا است. این فیلم یک تجربه سینمایی لذت بخش را برای دوستداران فیلم های ترسناک ارائه می دهد.

در ادامه به برخی از نکات مثبت و منفی فیلم زالاوا می پردازیم:

نکات مثبت

  • داستان جالب
  • شخصیت پردازی خوب
  • فیلمبرداری زیبا
  • جلوه های بصری خیره کننده
  • موسیقی مرموز

منفی

  • پایان فیلم کمی مبهم است
  • برخی از صحنه های ترسناک فیلم کمی اغراق آمیز هستند

در مجموع، Zalawa فیلم ترسناک خوبی است که ارزش دیدن دارد. این فیلم به علاقه مندان ژانر ترسناک پیشنهاد می شود.

نسخه زبان اصلی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9 گیگابایت


دانلود

15000 تومان

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.1 گیگابایت


دانلود

13000 تومان

کیفیت: 480

حجم فایل: 856 مگابایت


دانلود

12000 تومان

نسخه زبان اصلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts