دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود انیمیشن لئو Leo 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 480p و دانلود رایگان
دانلود انیمیشن Leo 2023 با زیرنویس فارسی پیوست شده

دانلود انیمیشن Leo 2023

این انیمیشن که در سال 2023 منتشر شد، توانسته داستانی زیبا و دیدنی در ژانرهای انیمیشن، کمدی و خانوادگی به نمایش بگذارد. داستان دانلود انیمیشن Leo 2023، زیرنویس فارسی پیوست، درباره مارمولکی ۷۴ ساله به نام لئو و دوست لاک پشتش است که تصمیم می گیرند از تراریوم کلاس درس مدرسه فلوریدا که چندین دهه در آن زندگی می کنند، فرار کنند.

انیمه لئو را به صورت آنلاین و رایگان تماشا کنید

شما می توانید فیلم مورد نظر خود را به سریع ترین روش در سایت وسکو مووی بیابید و به صورت رایگان همراه با پخش آنلاین تماشا کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. انیمیشن Leo 2023 با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 منتشر شده است و نسخه زیرنویس ضمیمه این فیلم نیز به صورت جداگانه قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعت بالا با زیرنویس فارسی ضمیمه شده برای شما کاربران می باشد تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

درباره انیمیشن Leo 2023

انیمیشن لئو که کاربران ایرانی آن را با نام لئو می شناسند پس از انتشار توانست انتظارات را برآورده کند و با موضوع خود بینندگان خود را شگفت زده کند. بازیگرانی چون آدام سندلر، بیل بور و سیسیلی استرانگ در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند و در نقش‌های خود فوق‌العاده عمل کرده‌اند. همچنین این فیلم زیبا توسط رابرت ماریانتی، رابرت اسمیگل و دیوید واختنهایم ساخته شده است. این انیمیشن از سایت IMDB امتیاز 7.30 را دریافت کرده که در ژانر و نوع تولید فیلم نمره قابل قبولی به نظر می رسد. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم از آن نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان انیمیشن لئو

پس از تماشای این فیلم، برخی از بینندگان نظرات خود را با نکات مثبت و منفی در مورد نوع تولید، داستان فیلم و برخی مسائل مهم تولید در imdb ثبت کرده اند. این نظرات به شرح زیر بود:

  • خیلی بهتر از حد انتظار! به عنوان فردی که معمولاً طرفدار آدام سندلر نیستم، با کم توقع وارد این انیمه شدم، اما تحت تأثیر انیمیشن و شوخی های تریلر قرار گرفتم. من دوست دارم که چگونه آنها ارتباط دلگرم بین یک حیوان خانگی کلاس ارشد و دانش آموزان دبستانی را در یک بسته کمدی موزیکال ترکیب کرده اند. داستان ترکیبی کامل از احمقانه، شیرین و تلخ بود. و انیمیشن درجه یک بود – صحنه‌های زیادی با شخصیت‌های زیاد، که برای این فیلم‌ها غیرمعمول است، پس قدردانی برای این همه کار! همچنین انتخاب سبک برای مهد کودک خنده دار بود! فکر می کنم این انیمیشن توسط بچه ها تکرار شود و والدین چند بار اول از آن لذت خواهند برد! (یک ستاره چون تنها انتقاد من این بود که شخصیت معلم جایگزین مورد علاقه من نبود، اما این تصور کلی از علاقه من کم نکرد.)
  • آدام سندلر برای من یک فرد تایید شده است زیرا هم از کارهای دراماتیک و هم از برخی کارهای کمدی او لذت برده ام. حتی برخی از آنها بسیار بد هستند، برای من هنوز به عنوان یک سرگرمی سرگرم کننده احمقانه برای لذت خندیدن استفاده می شود. اما لئو کمتر خنده دار بود و بیشتر آزاردهنده بود. این یکی از غیر قابل تحمل ترین فیلم های انیمیشنی است که تا به حال دیده ام. به طور کلی، انیمیشن مدل‌ها و طرح‌های خوبی دارد، اما بافت‌ها و رنگ‌ها آن را ارزان جلوه می‌دهند و برخی از حرکات بی‌معنی است. روایت حول محیط حیوان خانگی و کلاس درس می چرخد ​​و اگر خوب نوشته شود می تواند یک مفهوم سرگرم کننده باشد، اما متأسفانه، روایت کار چندانی انجام نمی دهد و مفهوم را برای بچه ها خسته کننده تر و خلاقانه تر می کند. عملکرد صدا واقعا عالی نیست. چند تماشا خوب از بیل بر و جیسون الکساندر وجود دارد، اما بقیه صداگذاری ها بسیار بد بود. صداگذاری سندلر به طرز شگفت انگیزی بد بود و سندلر با صداپیشگی خود در قسمت های هتل ترانسیلوانیا کار خوبی انجام داده است، اما اینجا صدای او افتضاح بود و اعصاب من را به هم ریخت. بسیاری از شخصیت ها آزاردهنده بودند زیرا هیچ یک از شخصیت ها جذابیت زیادی نداشتند. لحظات خوانندگی موزیکال به طور کلی بسیار بد هستند زیرا میکس صدا و برخی از جلوه های آوازی احساس می کنند که از طریق یک دستگاه هوش مصنوعی منتقل شده اند. سرعت کمی پایین است و جهت خوب بود. این فیلم به وضوح برای کودکان خردسال ساخته شده است و من می توانم کودکان خردسال را ببینم که از این فیلم لذت می برند. اما به طور کلی، این فقط یک فیلم انیمیشن کسل کننده و بی روح است که چیز زیادی ارائه نمی دهد.
  • این انیمیشن یک محتوای سرگرم کننده بود: کیفیت انیمیشن عالی، خوش نوشته، خنده دار، شیرین. من نمی دانستم که شرکت آدام سندلر می تواند انیمیشن بسازد، بنابراین سورپرایز خوبی بود. کار عالی صدای آدم برای مارمولک پند دهنده دانا عالی است. در کل صداگذاری عالیه طرح داستان عالی و پر از لحظات و پیچش های خنده دار است. من هرگز احساس کسالت نکردم، بنابراین فکر می کنم این گواهی بر نوشتن عالی است. این فیلم خودش را خیلی جدی نمی‌گیرد، اما همچنان می‌تواند یک تجربه سرگرم‌کننده را ارائه دهد. قطعا ارزش تماشا کردن را دارد و امیدوارم Happy Madison عناوین بیشتری از این دست بسازد، این یک شروع عالی بود.

نسخه زبان اصلی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.4 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.4 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 878 مگابایت

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 724 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

نسخه زبان اصلی

نسخه زیرنویس پیوست شده


کیفیت: 1080

حجم فایل: 2.2 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.2 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 724 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts