دانلود انیمیشن پری دریایی کوچولو The Little Mermaid Animation 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود انیمیشن پری دریایی کوچولو The Little Mermaid Animation 2023 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 4K و لینک مستقیم
دانلود انیمیشن The Little Mermaid 2023 با زیرنویس فارسی ضمیمه شده است

دانلود انیمیشن The Little Mermaid 2023

این انیمیشن که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد توانسته داستانی زیبا و دیدنی را در ژانرهای انیمیشن، کمدی و درام به نمایش بگذارد. داستان انیمیشن از این قرار است که یک پرنسس پری دریایی (نیمه ماهی) با یک جادوگر دریایی معامله می کند تا از آب به انسان تبدیل شود.

درباره انیمیشن The Little Mermaid 2023

انیمیشن پری دریایی کوچولو که توسط کاربران ایرانی با نام انیمیشن پری دریایی کوچولو شناخته می شود، توانسته انتظارات را برآورده کند و با موضوع خود بینندگان را شگفت زده کند. در این فیلم بازیگرانی چون سونیا کروگر، جسارت و الکس لیزوت به ایفای نقش پرداخته اند و در ایفای نقش های خود بی نظیر بوده اند. این فیلم زیبا را نیز مایکل جانسون کارگردانی کرده است. این انیمیشن از سایت IMDB امتیاز 5.00 را دریافت کرده که در ژانر و نوع تولید فیلم نمره قابل قبولی به نظر می رسد. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم از آن نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این انیمیشن

پس از تماشای این فیلم، برخی از بینندگان نظرات خود را با نکات مثبت و منفی در مورد نوع تولید، داستان فیلم و برخی مسائل مهم تولید در imdb ثبت کرده اند. این نظرات به شرح زیر بود:

  • این انیمیشن بهانه ای غم انگیز برای یک فیلم است و فقط یک پول نقد ضعیف دیگر است. آسیلو به کیفیت اهمیتی نمی داد، تنها چیزی که می خواستند این بود که از تماشا باند یا نام بازسازی The Little Mermaid بپرند. به نظر می‌رسد که این انیمیشن تماماً توسط ai ساخته شده است و هیچ‌کس برای تصحیح خطاهای انیمیشن وارد عمل نشده است، مواقع بی‌شماری وجود دارد که شخصیت‌ها به روش‌های غیرواقعی حرکت می‌کنند و کیفیت کلیپ افتضاح است. هیچ اثر آب اقیانوسی وجود ندارد، به نظر می رسد پری دریایی ها در هوا شناور هستند، نه زیر آب. روشنایی بد است. صداگذاری بد است، همه اینها باعث می شود به داستان توجه نکنی که معنای زیادی ندارد…

انیمیشن The Little Mermaid را به صورت آنلاین به صورت رایگان تماشا کنید

شما می توانید فیلم مورد نظر خود را به سریع ترین روش در سایت وسکو مووی بیابید و به صورت رایگان همراه با پخش آنلاین تماشا کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. انیمیشن The Little Mermaid 2023 با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 منتشر شده است و زیرنویس ضمیمه این فیلم نیز به صورت جداگانه قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعت بالا با زیرنویس فارسی ضمیمه شده برای شما کاربران می باشد تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

نسخه زبان اصلی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 960 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 558 مگابایت

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 960 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 558 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

نسخه زبان اصلی

نسخه زیرنویس پیوست شده


کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.8 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 960 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 558 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts