دانلود انیمیشن لک لک ها Storks 2016 زیرنویس فارسی چسبیده نسخه رایگان

0 Comments

دانلود انیمیشن لک لک ها Storks 2016 زیرنویس فارسی چسبیده با کیفیت 1080p و لینک مستقیم
دانلود انیمیشن Storks 2016 با زیرنویس فارسی

دانلود انیمیشن لک لک 2016

این انیمیشن که در سال 2016 منتشر شد توانسته داستانی زیبا و دیدنی را در ژانرهای انیمیشن، ماجراجویی و کمدی به نمایش بگذارد. دانلود انیمیشن داستان لک لک 2016 زیرنویس فارسی پیوست شده است، این انیمیشن قرار است داستان لک لکی را روایت کند که در یک شرکت اینترنتی کار می کند و نوزادان را جابجا می کند. اما وقتی به طور تصادفی مشکلی در کارش رخ می دهد، قبل از اینکه کسی متوجه شود باید مشکل را حل کند. ولی…

درباره انیمیشن Storks 2016

انیمیشن لک لک که کاربران ایرانی آن را با نام لک لک می شناسند پس از انتشار توانست انتظارات را برآورده کند و با موضوع بینندگان خود را شگفت زده کند. در این فیلم بازیگرانی چون اندی سامبرگ، کیتی کراون و کلسی گرامر به ایفای نقش پرداخته‌اند و در نقش‌های خود فوق‌العاده عمل کرده‌اند. همچنین این فیلم زیبا توسط نیکلاس استولر و داگ سویتلند کارگردانی شده است. این انیمیشن از سایت IMDB امتیاز 6.80 را دریافت کرده که در ژانر و نوع ساخت فیلم نمره قابل قبولی به نظر می رسد. مدت زمان این فیلم نیز می باشد که امیدواریم از آن نهایت لذت را برده باشید.

نظرات کاربران و بینندگان این انیمیشن

پس از تماشای این فیلم، برخی از بینندگان نظرات خود را با نکات مثبت و منفی در مورد نوع تولید، داستان فیلم و برخی مسائل مهم تولید در imdb ثبت کرده اند. این نظرات به شرح زیر بود:

  • با تماشای این فیلم در قسمت‌های قبلی، نمی‌توانم احساس کنم صحنه‌های خنده‌دار کمی اجباری هستند، اما با ادامه فیلم، صحنه‌های خنده‌دار روان‌تر و روان‌تر می‌شوند. لحظات خنده دار طبیعی تر شدند. و از آنجایی که دختر بچه “تولید شد”، فیلم بسیار زنده تر شد. به نظرم ستاره فیلم واقعا بچه بود. انیمیشن این بچه آنقدر بامزه و دوست داشتنی بود که خیلی دوست دارید بچه را در آغوش بگیرید و با آن تماشا کنید. همچنین هنگام تعقیب گرگ ها از صحنه های بسیار رنگارنگ و لحظات خنده دار لذت خواهید برد. آن لحظات لذت بخش ترین لحظات بود. اما من سخت ترین خنده ام را در صحنه با پنگوئن ها (و چنگال) داشتم. همچنین دوست داشتم تریلری که بارها در سینماها نمایش داده شد، فقط یک معرفی مختصر در مورد لک لک و دستگاه بچه زایی نشان می داد. این به ما کمک کرد تا از فیلم لذت ببریم بدون اینکه بدانیم توطئه های زیادی در این فیلم وجود دارد. برای والدینی که می خواهند بچه های خود را برای دیدن این فیلم بیاورند، من معتقدم که می توانند از آن لذت ببرند. تماشای این فیلم برای نوجوانان و بزرگسالان لذت بخش خواهد بود. با این حال، لطفا از داستان تولد لک لک ها انتظار منطق یا عقلانیت نداشته باشید. شما فقط زمانی می توانید از فیلم لذت ببرید که منطق عامل بسیار خوبی باشد، بنابراین فکر نمی کنم این فیلم برای شما مناسب باشد. اگر به دنبال یک خنده خوب و کمی سرگرمی هستید، قطعا می توانید این یکی را تماشا کنید! به هر حال، این فیلم توسط گروه انیمیشن برادران وارنر (WAG) تولید شد که فیلم لگو را نیز تولید کرد.

Storks را به صورت آنلاین به صورت رایگان تماشا کنید

شما می توانید فیلم مورد نظر خود را به سریع ترین روش در سایت وسکو مووی بیابید و به صورت رایگان همراه با پخش آنلاین تماشا کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. انیمیشن Storks 2016 با کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان در سه کیفیت 1080، 720 و 480 منتشر شده است و زیرنویس ضمیمه این فیلم نیز به صورت جداگانه قرار داده شده است. پخش آنلاین این فیلم نیز با سرعت بالا با زیرنویس فارسی ضمیمه شده برای شما کاربران می باشد تا بتوانید از آن نهایت لذت را ببرید.

نسخه زبان اصلی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 619 مگابایت

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 617 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

نسخه زبان اصلی

نسخه زیرنویس پیوست شده


کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 617 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts