دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی نسخه رایگان

0 Comments

دانلود فیلم مورتال کامبت Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی با کیفیت 1080p و لینک مستقیم

  • بازیگران:
    جسیکا مک نامی، جاش لاوسون
  • ژانر. دسته:
    اکشن، تخیلی، فانتزی، ماجراجویی
  • کشور سازنده:
    آمریکا
  • کیفیت:
    WEB-DL

خلاصه داستان:

کول یانگ، مبارز MMA، به دنبال بزرگ‌ترین قهرمانان زمین می‌گردد تا در نبردی پرمخاطره برای جهان، در برابر دشمنان Outworld بایستد.

دانلود فیلم Mortal Kombat 2021 دوبله فارسی

کول یانگ، مبارز MMA، به دنبال بزرگ‌ترین قهرمانان زمین می‌گردد تا در نبردی پرمخاطره برای جهان، در برابر دشمنان Outworld بایستد.

دانلود فیلم جدید مورتال کمبت از وسکو مووی

Mortal Kombat یک فیلم آمریکایی محصول سال ۲۰۲۱ در ژانر اکشن، ماجراجویی و فانتزی است. Mortal Kombat به کارگردانی Simon McQuoid و بازیگرانی چون Lewis Tan، Jessica McNamee و Josh Lawson ساخته شده است. مبارز MMA، کول یانگ (لوئیس تان)، که به ضرب و شتم برای پول عادت کرده است، از میراث خود بی خبر است – یا اینکه چرا امپراتور Outworld’s Shang Tsung (چین هان) بهترین جنگجوی خود را دارد، Sub-Zero (جو تاسلیم)، یک Cryomancer. فراتر فرستاده است. ، برای شکار کول. کول از ترس امنیت خانواده اش، به دستور جکس (مهکد بروکس)، سرگرد نیروهای ویژه که همان اژدهای عجیبی را دارد که کول با آن متولد شد، به دنبال سونیا بلید (جسیکا مک نامی) می رود. به زودی، او خود را در معبد لرد رایدن (تادانوبو اوسانو)، خدای بزرگ و محافظ زمین می‌بیند، که به کسانی که این علامت را دارند پناه می‌دهد. در اینجا، کول با جنگجویان باتجربه لیو کانگ (لودی لین)، کنگ لائو (مکس هوانگ) و مزدور سرکش کانو (جاش لاوسون) تمرین می‌کند و آماده می‌شود تا در کنار بزرگترین قهرمانان زمین در برابر دشمنان دنیای بیرونی در نبردی با خطر زیاد بایستد. اما آیا کول به اندازه کافی تحت فشار قرار می گیرد تا راز خود را باز کند – قدرت عظیمی که از درون روح او وجود دارد که نه تنها خانواده او را نجات می دهد، بلکه دنیای بیرون را برای همیشه متوقف می کند؟

نسخه زبان اصلی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.1 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 648.7 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 354.7 مگابایت

دانلود زیرنویس

پخش آنلاین فیلم

نسخه زبان اصلی

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.9 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 571.2 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts