دانلود فیلم گرگ و میش 5 The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 2012 دوبله فارسی با لینک مستقیم

0 Comments

دانلود فیلم گرگ و میش 5 The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 2012 دوبله فارسی با کیفیت عالی و دانلود رایگان

  • بازیگران:
    کریستن استوارت، پیتر فاسینلی
  • ژانر. دسته:
    درام، فانتزی، ماجراجویی
  • کشور سازنده:
    آمریکا
  • کیفیت:
    WEB-DL

خلاصه داستان:

پس از به دنیا آمدن رنزمه دختر بلا و ادوارد، خانواده کالن تصمیم می‌گیرند تا خانواده‌های خون‌آشام دیگر را متحد کنند تا در برابر تهدید ولتر مقاومت کنند. ..

دانلود فیلم The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 2 2012 دوبله فارسی

پس از تولد دختر بلا و ادوارد رنزمه، خانواده کالن تصمیم می گیرند خانواده های خون آشام دیگر را متحد کنند تا در برابر تهدید ولتر مقاومت کنند… آخرین حماسه گرگ و میش با بلا، که اکنون یک خون آشام است، شروع می شود و یاد می گیرد که از قدرت های خود استفاده کند. و رنسمی از دیدن دخترش خوشحال است. اما وقتی کسی می بیند که Renesmee کاری انجام می دهد که باعث می شود فکر کنند او برگشته است. این شخص به ولتوری می رود، زیرا تغییر مذهب یک کودک جرم است. و مجازات هم برای کسانی که بچه را خون آشام کرده اند و هم برای بچه است، چون بچه تبدیل شده را بسیار خطرناک می دانند. آلیس تصویری از ولتوری ها را به دنبال آنها پیدا می کند. بنابراین کالن ها سعی می کنند آنها را متقاعد کنند که Renesmee یک تهدید نیست. بنابراین از دوستان و خانواده می خواهند که با آنها بیایند. اما وقتی کسی که آن را برای ولتوری دارد ظاهر می شود و به آنها می گوید که باید آماده جنگ باشند. و در حال آماده شدن هستند.

دانلود فیلم جدید گرگ و میش: طلوع – قسمت دوم از وسکو مووی

فیلم گرگ و میش: سپیده دم – قسمت دوم سال 2012 در ژانر کشور می باشد. Twilight: Breaking Dawn – Part 2 به کارگردانی بیل کاندون و بازیگرانی چون کریستن استوارت، پیتر فاسینلی، رابرت پتینسون و تیلور لاتنر ساخته شده است.

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.67 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 1.29 گیگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 910 مگابایت

نسخه دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts