دانلود انیمیشن فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water 2015 دوبله فارسی با کیفیت بالا

0 Comments

دانلود انیمیشن فیلم باب اسفنجی: اسفنج بیرون از آب The SpongeBob Movie: Sponge Out of Water 2015 دوبله فارسی با کیفیت 4K و لینک مستقیم

  • بازیگران:
    آنتونیو باندراس، بیل فاگرباکه
  • ژانر. دسته:
    انیمیشن، کمدی، ماجراجویی
  • کشور سازنده:
    آمریکا، استرالیا، کره جنوبی
  • کیفیت:
    WEB-DL

خلاصه داستان:

وقتی یک دزد دریایی خبیث در دریاهای آزاد فرمول مخفی کربی پتی را می دزدد، باب اسفنجی و دشمنش پلانکتون باید با هم متحد شوند تا آن را پس بگیرند.

دانلود فیلم The SpongeBob – Sponge Out of Water 2015 دوبله فارسی

وقتی یک دزد دریایی خبیث در دریاهای آزاد فرمول مخفی کربی پتی را می دزدد، باب اسفنجی و دشمنش پلانکتون باید با هم متحد شوند تا آن را پس بگیرند.

دانلود فیلم جدید باب اسفنجی – اسفنج بیرون از آب از وسکو مووی

انیمیشن باب اسفنجی – اسفنج بیرون از آب محصول سال 2015 در آمریکا، کره جنوبی و استرالیا در ژانر انیمیشن، ماجراجویی و کمدی می باشد. فیلم باب اسفنجی – اسفنج بیرون از آب توسط پل تیبیت و مایک میچل کارگردانی شد و تام کنی، آنتونیو باندراس و بیل فاگرباک در آن ایفای نقش کردند. در طول مبارزه بین کراستی کراب و پلانکتون، فرمول مخفی ناپدید می شود و تمام بیکینی باتم وارد یک آخرالزمان وحشتناک می شود. بیکینی باتومیت ها دیوانه می شوند و همه آنها معتقدند که باب اسفنجی و پلانکتون فرمول راز را دزدیده اند. دو هم تیمی جدید یک ماشین زمان می سازند تا فرمول مخفی را قبل از ناپدید شدن بازیابی کنند، و همچنین به مکان های عجیب و غریب در طول راه می روند، از جمله اختلاف منظر زمانی که در آنجا با یک جادوگر زمان به نام حباب، که یک دلفین در حال ملاقات است، ملاقات می کنند. این دو بعداً به زمانی می رسند که فرمول ناپدید می شود و آن را به زمان حال باز می گرداند. سپس متوجه می شوند که این یک فرمول ساختگی است که پلانکتون زمانی که فرمول واقعی را به دست آورد و بیکینی ها سعی می کنند باب اسفنجی را از بین ببرند (پلانکتون فرار می کند) ساخته شده است. باب اسفنجی). ) و به لبه سطح برسید. همه به جز باب اسفنجی، پاتریک، مستر کرابس، اسکویدوارد، سندی و یک پلانکتون غافلگیر شده به خانه برمی گردند در حالی که شش شخصیت باقی مانده با حباب هایی روبرو می شوند که آنها را به سطحی می برد که دزدان دریایی کربی را می فروشند. پتی است تیم یاد می گیرد که می توانند در یک کتاب جادویی بنویسند و هر چه در آن بنویسند به واقعیت تبدیل می شود. آنها تصمیم می گیرند که ابرقهرمان شوند و با دزدان دریایی مبارزه کنند. در همین حال، پلانکتون نیز خود را به عنوان یک ابرقهرمان می نویسد.

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.7 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 862.1 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 467.2 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts