دانلود انیمیشن دنیای معجزه آسا نیویورک: شهر قهرمانان Miraculous World: New York – United HeroeZ 2020 دوبله فارسی نسخه رایگان

0 Comments

دانلود انیمیشن دنیای معجزه آسا نیویورک: شهر قهرمانان Miraculous World: New York – United HeroeZ 2020 دوبله فارسی با کیفیت عالی و لینک مستقیم

  • بازیگران:
    برایس پاپنبروک، کریستینا والنزوئلا
  • ژانر. دسته:
    اکشن، انیمیشن، ماجراجویی
  • کشور سازنده:
    آمریکا، انگلیس، فرانسه
  • کیفیت:
    WEB-DL

خلاصه داستان:

کلاس مارینت برای هفته دوستی فرانسوی-آمریکایی به نیویورک، شهر ابرقهرمانان می رود، اما ابرقهرمانان آمریکایی ممکن است در آنجا به کمک نیاز داشته باشند.

دانلود انیمیشن Miraculous World – New York – United HeroeZ 2020

برای هفته دوستی فرانسوی و آمریکایی، مارینت و کلاسش به نیویورک، شهر ابرقهرمانان سفر می کنند! فرصتی عالی برای مارینت که با دوستانش به خصوص آدرین وقت بگذراند. در واقع، او با پدرش، گابریل آگرست، سفر می‌کند، که به ویژه به نمایشگاهی منحصربه‌فرد از یک گردنبند گران‌قیمت که دارای پنجه عقاب است علاقه‌مند است… جواهری که می‌تواند قدرت‌هایی را که هاوکموت می‌خواهد در خود نگه دارد. لیدی باگ و گربه نوآر باید به زودی با قهرمانان آمریکایی متحد شوند تا از آنها در برابر دشمنشان دفاع کنند!

دانلود فیلم دنیای معجزه آسای نیویورک – شهر قهرمانان از وسکو مووی

انیمیشن دنیای معجزه آسای نیویورک – شهر قهرمانان محصول سال 2020 در کشورهای انگلستان، ایالات متحده آمریکا و فرانسه در ژانر انیمیشن، اکشن و ماجراجویی می باشد. The Miraculous World of New York – City of Heroes به کارگردانی توماس آستروک و بازیگرانی چون کریستینا والنزوئلا، برایس پاپنبروک و ملا لی ساخته شده است.

نسخه دوبله فارسی

کیفیت: 1080

حجم فایل: 1.1 گیگابایت

کیفیت: 720

حجم فایل: 603.8 مگابایت

کیفیت: 480

حجم فایل: 338 مگابایت

پخش آنلاین فیلم

نسخه دوبله فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related Posts